Gyakran Ismételt Kérdések

Árajánlatokkal kapcsolatos információk

Az árajánlatról
  • Az árak az ajánlatban, ajánlatokban szereplő mennyiségek együttes vásárlása esetén érvényesek!
  • Az ajánlat üzleti titoknak minősül, ezért kérjük, kezeld bizalmasan!
  • Az ajánlatban szereplő tételek mennyiségi, illetve tételes megváltoztatására természetesen van lehetőség, de ez esetben a változtatás az egységár és a szállítási díj változását vonhatja maga után.
A számlázás menete
  • Elkészítjük a díjbekérőt, amit kérünk, hogy egyenlíts ki.
  • Az összeg beérkezésének dátuma alapján elkészítjük az előlegszámlát, ami pénzügyi teljesítést nem igényel.
  • A megrendelt termék teljesítése (szállítás) napja alapján kiállítjuk a végszámlát ez előleg levonásával.
  • A számlákat minden esetben távnyomtatással küldjük.
    Kérjük, ahogy megkaptad nyomtasd ki és mentsd le mert a letöltés időkorlátos.
  • Ha szükséged van díjbekérő, számla, végszámla másolatra keress minket.
    A díjbekérő kiállítása után 1 munkanapon belül a rendelés lemondható ezt követően visszajelzés hiányában elfogadottnak tekintjük.
Mi az az előlegszámla?

Az előlegszámla egy normál számla, amelyet a rendeléskor előre kifizetett összegről kapsz, mint igazolás (előre utalásos fizetés esetén). Az előlegszámlát a vételár előre történő kifizetésének lekönyvelését követően kapod meg, mert a megrendelésed fizetési időpontja és a teljesülés időpontja elkülönül egymástól.

Mi az az végszámla?

A megrendelésed teljesülésekor (amikor kiszállítással útnak indítjuk a rendelésed, vagy akár személyes átvétellel veszed át a terméket) kapsz egy végszámlát is (utóbbi esetben a helyszínen kinyomtatva). Amennyiben a rendelés vételára előre kifizetésre került, úgy az előlegszáma és a végszámla együttesen érvényes.

Szállítási információk

Behajtási engedélyt ki intézi?

Amennyiben az építési helyszín behajtási engedélyhez kötött, annak beszerzéséről és átadásáról minden esetben a vásárlónak kell gondoskodnia!

A rendelés teljesítésének ideje

A rendeléseket a befizetést követően rendszerint 24 órán belül feldolgozzuk. Ezt követően a lehető leggyorsabban megpróbálunk tájékoztatást adni az ügyfeleknek a rendelésük állapotáról.

Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad- és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.

Tárolási díj

Minden raklapos áru esetében, mely a telephelyünkön kerül tárolásra, és az előre egyeztetett időponton túl kerül kiszállításra, abban az esetben tárolási díjat számítunk fel. Ennek költsége: 1.270.-Ft/raklap/megkezdett hónap

Raklapkezelési szabályzat

Raklap visszavételi szabályok

Betétdíjas raklapokat eredeti állapotban, a vásárlás napjától számítva (pénzügyi teljesítés napja) legkésőbb 3 hónapig veszünk vissza (kivétel SW raklapok – 1 hónap).
A raklap visszavétel hétköznapokon, az eredeti számla bemutatásával történik.

Mi van, ha megsérül, hiányossá válik a raklap?

Sérült, hiányos – nem javítható – raklapokat nem áll módunkban visszavásárolni. Javítható állapotú raklapokat 635.-Ft/db levonásával vásárolunk vissza.

A raklapok betétdíja hogyan kerül visszafizetésre?

A raklapok betétdíjának visszafizetése banki átutalással történik, melyhez a bankszámlaszámot minden esetben írásban kérünk megadni.

Mi van, ha nem tudod visszaszállítani a raklapokat?

Amennyiben nincs lehetőséged a visszaszállításra, úgy 254.-Ft/db áron visszaszállítjuk Tőled a raklapokat Százhalombatta vonzáskörzetén belül.

Termékvisszavételi szabályzat

A megmaradt, fel nem használt építőanyagokat nem áll módunkban visszavásárolni, ezért kérjük, hogy a mennyiségek megadásakor különös tekintettel legyél!